SP EVENT – Sátor, sörpad, bútor bérlés
+36 20 368 33 32
  • Szolgáltatásaink
  • Áraink
  • Ajánlatkérés
  • Bérlés menete
  • Referenciák
  • Kapcsolat
  • Szolgáltatásaink
  • Áraink
  • Ajánlatkérés
  • Bérlés menete
  • Referenciák
  • Kapcsolat
Bútorok

Sörpad bérlés

Tovább

sörpad garnitúra bérlés

Asztalok

Tovább

SP EVENT könyöklő, táblaasztal, bankett asztal, körasztal, műanyag asztal, asztal bérlés

Székek

Tovább

Bankett szék, műanyag szék bérlés - SP EVENT

Kiegészítők

Tovább


Raklap bútor bérlés

Tovább

SP EVENT raklap bútor bérlés

Kanapé bérlés

Tovább


  • Impresszum
  • Cégnév: SP EVENT Kft.
    Székhely: 1092 Budapest, Kinizsi u. 17.
    Raktár: 1091 Budapest, Üllői út 47-49.
    Telefon: +36 20 368 33 32
    E-mail: info@sorpad.hu
    Web: sorpad.hu
    A céget bejegyző hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
    Cégjegyzékszám: 01-09-204493
    Adószám: 25180673-2-43
    Tárhelyszolgáltató: Tárhely.Eu Szolgáltató Kft., Budapest, XIII. kerület, Visegrádi utca 80/A.

  • ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
  • ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

     A SP Event Kft. (székhely: 1092 Budapest, Kinizsi utca 17. fszt. 1.; a továbbiakban: Adatkezelő), mint adatkezelő, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) 14. §-a,valamint az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (továbbiakban: GDPR) 13-15. cikkei szerint tájékoztatja az adatkezelés érintettjét (a továbbiakban: Érintett), hogy az Érintett által az Adatkezelő részére megküldött, illetve az Adatkezelő által kért adatainak szolgáltatása önkéntes, az Érintett hozzájárulásán, valamint a szerződés létrehozásához szükséges adatkezelésen (GDPR 6. cikk (1) bek. b) pont) alapul. Személyes adatainak megadásával az Érintett kifejezetten hozzájárul személyes adatai kezeléséhez.

    Az Adatkezelőa GDPR 6. cikk (1) bek. a)-b) pontja szerint az Érintett hozzájárulása, valamint a szerződés megkötését megelőzően az Érintett kérésére történő lépések megtételéhez szükséges adatkezelés alapján kezeli az Érintett alábbi személyes adatait annak érdekében, hogy az Adatkezelő az Érintettel kapcsolatba lépjen, vele vagy az általa képviselt szervezettel – adott esetben, külön megállapodás szerint – szerződést kössön:
    – név,
    – e-mail cím,
    – telefonszám,
    – személyigazolvány szám,
    – lakcím,
    – székhely cím,
    – adószám,
    – gépkocsi típusa, rendszáma.

    A személyes adatok kezelése nem automatizált módon történik.

    Az Érintett személyes adatait kizárólag az Adatkezelő ügyvezetése; kapcsolattartásért felelős személyek; valamint adatvédelmi tisztviselő ismerhetik meg. Az adatkezelés időtartama az adatok megadásától az Érintett hozzájárulásának visszavonásáig, illetve a szerződéses kapcsolat esetében annak fennállásáig tart, azonban a hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt a hozzájárulás alapján végrehajtott adatkezelés jogszerűségét. Hozzájárulását az Érintett írásban, az Adatkezelő lenti elérhetőségeinek bármelyikén keresztül történő bejelentéssel vonhatja vissza. Az Érintett személyes adatainak módosítását, helyesbítését is ugyan ezeken a módokon kezdeményezheti, illetve intézheti. A jogszabályok időközbeni változása esetén, illetve amennyiben annak feltételei fennállnak, az Adatkezelő törli az Érintett azon személyes adatait, amelyek a továbbiakban nem szükségesek az adatkezelés céljának eléréséhez.

    Személyes adatai továbbításra kerülhetnek az Adatkezelő mindenkori szerződött hírlevél szolgáltatást nyújtó partnereihez annak érdekében, hogy az Érintett számra üzenet kiküldésre kerülhessen. Az Adatfeldolgozó az Érintettre vonatkozó elektronikus dokumentumok tárolása során az Érintett személyes adatai továbbításra kerülhetnek az Adatkezelő mindenkori szerződött elektronikus tárhely szolgáltató partnereihez annak érdekében, hogy az Érintettre vonatkozó adatok elektronikusan tárolásra kerüljenek. Az Érintett tudomásul veszi és kifejezetten elfogadja, hogy személyes adatai a fentiek szerint továbbításra kerüljenek.

    Az adatszolgáltatás önkéntes, azonban az Érintett tudomásul veszi, hogy amennyiben nem adja meg az Adatkezelő által kért adatait, vagy amennyiben azok törlését kéri, úgy az Adatkezelő a továbbiakban nem tud eleget tenni az adott adatkezelési célnak.

    Az Adatkezelő tájékoztatja a Érintettet, hogy tájékoztatást kérhet az Adatkezelőtől személyes adatai kezeléséről, valamint kérheti személyes adataihoz való hozzáférést, azok helyesbítését, törlését, zárolását, illetve adatainak a megjelölt célra vagy annak egy részére történő kezelésének megszüntetését, tiltakozhat személyes adatainak kezelése ellen. Az Érintett jogosult arra, hogy elektronikusan kezelt személyes adatait tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja.Az Érintett továbbá tájékoztatást kérhet az esetleges adatfeldolgozó által feldolgozott személyes adatairól, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, adatvédelmi incidens esetén annak körülményeiről, hatásairól és az elhárítására megtett intézkedésekről, továbbá – az érintett személyes adatainak továbbítása esetén – az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről.

    Az adatkezeléssel kapcsolatban az Érintettet megilletik a jogszabályokban biztosított jogorvoslati lehetőségek, így jogosult bíróság előtt érvényesítheti jogait és a jogszabályok szerint őt esetlegesen megillető kártérítést és sérelemdíjat. Amennyiben az Érintettnek a személyes adataival kapcsolatos tiltakozását, panaszát, kérelmét nem sikerült megnyugtató módon rendeznie az Adatkezelővel, vagy egyébként az Érintett bármikor úgy ítéli meg, hogy személyes adatai kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll, úgy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.; postacím: 1530 Budapest, Pf. 5) jogosult bejelentést tenni.

    Az Adatkezelő e-mail címe: info@sorpad.hu
    Az Adatkezelő levelezési cím: 1092 Budapest, Kinizsi u. 17.

  • ÁSZF
  • ÁLTALÁNOS BÉRLETI SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

     

    1./ A jelen általános bérleti szerződési feltételekben foglalt rendelkezések kötelezően vonatkoznak minden bérleti jogviszonyra és minden bérlőre, aki az SP Event Kft. által forgalmazott rendezvényeszközt bérbe veszi. A jelen általános szerződési feltétel minden bérleti szerződés elválaszthatatlan részét képezi.


    2./
    A bérlő saját felelősségére használja, a bérlet tárgyát képező eszközt. A bérlőnek, meg kell győződni a bérleti eszközök kifogástalan használhatóságáról. Amennyiben bármi nemű hiányosságot észlel, azonnal jelezni kell a bérbeadónak. A hibás eszközöket a cseréig Tilos használni!


    3./
    A felek a bérleti szerződés konkrét időtartamára és a bérelt elemekre vonatkozó felsorolást, valamint a felek egyéb adatait az esetenként, bérleti szerződésenként a felek részről kitöltött bérleti szerződés elnevezésű nyomtatvány tartalmazza.


    4./
    Amennyiben a bérlő a bérleti szerződésben megjelölt időtartamot meg kívánja hosszabbítani, úgy azt a bérleti idő lejárta előtt írásban köteles jelezni, amely bérleti időtartam meghosszabbítása akkor válik hatályossá a felek között, ha azt a bérleti szerződésben megjelölt bérlő e-mail címére írásban a bérbeadó visszaigazolja. Ilyen visszaigazolás hiányában a bérleti időtartam nem hosszabbodik meg és a bérlő köteles a jelen szerződési feltételek szerint visszaszolgáltatni a bérbe vett eszközöket.


    5./
    A bérlő a bérbevett eszközöket rendeltetésszerűen köteles használni. A megrendelésben megjelölt időpontban a bérlet kezdetének napján jogosult az eszközöket átvenni. Ezen birtokbavétel időpontjától kezdve a bérlőre átszáll a kárveszély, amelynek értelmében minden a bérlet tárgyát képező eszközökben, keletkezett kárért teljes anyagi felelősség terheli. A bérlet tárgyának teljes mértékben történő használhatatlanná válása vagy harmadik részéről történő eltulajdonítás esetén a bérlő kötelezi magát arra, hogy a teljes kárt megtéríti, illetve az egyes elemek elvesztése esetén megtéríti annak az elemnek a teljes új beszerzési értékét. A bérlő kifejezetten tudomásul veszi, hogy a napernyőket 20 km/h feletti, a sátrakat 35 km/h feletti széllökések esetén kötelező elbontani. Azokat saját felelősségre hagyja állva, ezzel vállalva az esetleges vihar károkat és annak megtérítését. A bérlő kifejezetten tudomásul veszi, hogy a bérlés ideje alatt keletkezett esetleges vihar
    károkért is teljes anyagi felelősséget vállal. A bérlő ugyancsak a teljes beszerzési értéket köteles megtéríteni, amennyiben az általa bérbevett eszközöket bármely okból nem tudja visszaszolgáltatni a bérlet lejártának időpontjában. A kártérítési összeg megfizetésére bérlő a bérleti szerződés lejártának napján köteles. Amennyiben hosszabb időtartamú bérleti szerződést kötöttek a felek, és a bérlet tárgyának megsemmisülése, elveszése időpontjában még hosszabb bérleti idő áll fenn, úgy a bérlő csak abban az esetben mentesül a határozott időtartamú bérleti szerződésre járó további bérleti díj megfizetése alól, amennyiben az elveszés, vagy megsemmisülés bérbeadó tudomására jutását követő legfeljebb 3 munkanapon belül megfizeti a fentiek szerinti teljes anyagi kárt.

    A bérlő tudomásul veszi, hogy a bérleti szerződésben a bérbeadó által forintban megjelölt értéket képvisel a bérlet tárgya összességében, ezért teljes anyagi kár megfizetése esetén a bérlő ezen összeget köteles teljesíteni a bérbeadó felé.

    Bérbeadó semmilyen módon nem felelős azokért a közvetett, vagy következményes károkért, amelyek Bérlőt az eszköz meghibásodásából eredően érik. Bérlő az elektromos és gázüzemű berendezések működését ismeri, az ezekkel kapcsolatos balesetvédelmi előírások betartásáért felelős. Bérlő gondoskodik, hogy az eszközök a hatósági előírásoknak megfelelően kerüljenek használatba.
    Fontos: A sátrak szakszerű rögzítésén változtatni szigorúan tilos! A gázüzemű készülékek zárt térben történő használata szigorúan tilos!


    6./
    A bérlő a bérleti szerződésben napokban meghatározott bérleti díj összegét köteles megfizetni, a bérleti díjat minden esetben előre kell
    teljesíteni. Amennyiben a bérleti időtartam nem kerülne meghosszabbításra a fenti módon, úgy a bérleti idő lejártának napjától a bérlet tárgyának bérbeadó részéről történt visszavételéig bérlő kötelezi magát arra, hogy a napi bérleti díj kétszeresének megfelelő összeget fizet meg a bérbeadónak.

    A bérlő tudomásul veszi, hogy a bérleti idő lejártát követően a bérbeadó jogosult a bérlet tárgyát képező eszközöket a bérlő költségére visszaszállítani.


    7./
    A bérlő a bérlet tárgyát köteles rendeltetésszerűen használni. Amennyiben a bérbeadó tudomására jut a bérleti szerződés időtartama alatt, hogy a bérlő a bérlet tárgyát képező eszközöket nem rendeltetésszerűen használja, vagy azok egy része megsérült, megsemmisült, vagy elveszett, úgy jogosult a jelen szerződéstől elállni és követelni az eszközök visszaszállítását.

    Amennyiben a bérlő szerződésszegése miatt kerül sor a bérbeadó elállására, úgy a bérlő nem követelheti vissza az előre kifizetett bérleti díj összegét.


    8./
    A bérleti szerződés bármilyen módosítása csak írásban érvényes. A bérleti időtartam meghosszabbításának közlésére az alábbi e-mail címen van a bérlőnek lehetősége: e-mail: info@sorpad.hu


    9./
    A bérleti szerződés megkötéséhez a bérlő köteles közölni cégadatait, adószámát. A bérlő képviseletében eljáró személy köteles bemutatni személyi igazolványát.


    10./
    A bérlő megrendeléskor, illetve a rendelést követő e-mailben a használati utasítást megkapta és elolvasta. A bérlő kifejezetten kijelenti, hogy annak tartalmát megismerte, leírtak alapján szakszerűen, saját felelősségére használja az eszközöket és szakszerűen szükség esetén elbontja azokat. A bérlő a bérbeadótól átvételkor szóban oktatást kapott az eszközök szakszerű használatáról és biztonsági figyelmeztetéseket is megismerte. A bérlő kifejezetten kijelenti, hogy az oktatást megkapta, betartja és betartatja az oktatás anyagát.  A bérbeadó a szakszerűtlen eszköz használatból adódó károkért, semmilyen felelősséget, nem vállal. A bérlőnek kötelessége harmadik fél részére biztosítani az előzetesen megkapott használatiutasításokat és csak oktatással együtt adhatja át.


    11./
    Amennyiben a bérlő az előre egyeztetett időpontban nem biztosítja építéshez a helyszínt, vagy az előre egyeztetett időponttól eltér és nem szolgáltatja vissza az eszközöket, a bérbeadó állási idő díjat/késedelmi díjat számíthat fel (3.500.- Ft + áfa / óra / helyszínen lévő munkatárs és 10.000.- Ft + áfa / óra / helyszínen lévő teherautó).
    Ha a bérlő szállítja vissza az eszközöket az SP EVENT raktárába és eltér az eredetileg visszaigazolt időponttól, akkor a bérbeadó késedelmi díjat számíthat fel (3.000.- Ft + áfa / óra). 6 órát meghaladó késés esetén egy teljes nap bérleti díjat számíthat fel a bérbeadó.


SP Event Kft. © 2023 - Minden jog fenntartva

Stilldesign